Povodom vesti o skorašnjem zatvaranju Fiata iz Kragujevca i preseljenju proizvodnje u Brazil raspitali smo se koliko su velika dugovanja i obaveze fabrike iz Kragujevca i došli smo do gotovo neverovatnih podataka.
Ukupne obaveze „FIAT“ Srbija trenutno su veće od 1.3 milijarde evra i to prema podacima samog Fiata! Mnogi u Srbiji i dalje veruju da FIAT izvozi iz Srbije i da je jedan od najvećih srpskih izvoznika ali je prava istina zapravo mnogo drugačija. FIAT u Srbiji radi samo doradu što se u principu svodi samo na montažu i lakiranje.
Ti poslovi dorade su zapravo veoma jeftini poslovi dok su svi delovi, oprema, znanje i tehnologija uvezeni. Kada se pogleda i preračuna ono što FIAT uvozi i izvozi rezultat izvoza je minoran. FIAT u Srbiji u stvari iskorišćava samo veoma jeftinu radnu snagu i besplatnu infrastrukturu koju je dobio od Republike Srbije. FIAT od Srbije dobija jeftinu struju, ogromne subvencije za plate zaposlenih radnika, koje po radniku dostižu i čitavih 15.000 evra.
Potraživanja Republike Srbije prema FIAT-u u ovoj 2014. godini iznose preko 2.4 milijarde dinara što govori da su srpski poreski obveznici ti koji finansiraju ovu italijansku multinacionalnu kompaniju. Italijani inače preko naduvanih troškova i plaćanja konsalting usluga izvlače ogroman novac iz firme.
Gubici Republike Srbije po sklopljenom FIAT automobilu u Kragujevcu mere se hiljadama evra. Kada FIAT konačno odluči da se povuče iz Srbije a taj dan prema svim nagoveštajima nije daleko, državi Srbiji ostaviće preko milijardu evra dugova koji će opet biti pretvoreni u javni dug tako da će građani Srbije ponovo plaćati katastrofalne greške političara.
Da li vam je sada jasnije zašto se krije ugovor koji je Republika Srbija sklopila sa FIAT-om i zašto je isti proglašen za tajnu? Srbija danas
Ukupne obaveze „FIAT“ Srbija trenutno su veće od 1.3 milijarde evra i to prema podacima samog Fiata! Mnogi u Srbiji i dalje veruju da FIAT izvozi iz Srbije i da je jedan od najvećih srpskih izvoznika ali je prava istina zapravo mnogo drugačija. FIAT u Srbiji radi samo doradu što se u principu svodi samo na montažu i lakiranje.
Ti poslovi dorade su zapravo veoma jeftini poslovi dok su svi delovi, oprema, znanje i tehnologija uvezeni. Kada se pogleda i preračuna ono što FIAT uvozi i izvozi rezultat izvoza je minoran. FIAT u Srbiji u stvari iskorišćava samo veoma jeftinu radnu snagu i besplatnu infrastrukturu koju je dobio od Republike Srbije. FIAT od Srbije dobija jeftinu struju, ogromne subvencije za plate zaposlenih radnika, koje po radniku dostižu i čitavih 15.000 evra.
Potraživanja Republike Srbije prema FIAT-u u ovoj 2014. godini iznose preko 2.4 milijarde dinara što govori da su srpski poreski obveznici ti koji finansiraju ovu italijansku multinacionalnu kompaniju. Italijani inače preko naduvanih troškova i plaćanja konsalting usluga izvlače ogroman novac iz firme.
Gubici Republike Srbije po sklopljenom FIAT automobilu u Kragujevcu mere se hiljadama evra. Kada FIAT konačno odluči da se povuče iz Srbije a taj dan prema svim nagoveštajima nije daleko, državi Srbiji ostaviće preko milijardu evra dugova koji će opet biti pretvoreni u javni dug tako da će građani Srbije ponovo plaćati katastrofalne greške političara.
Da li vam je sada jasnije zašto se krije ugovor koji je Republika Srbija sklopila sa FIAT-om i zašto je isti proglašen za tajnu? Srbija danas
Нема коментара:
Постави коментар