Странице

недеља, 7. децембар 2014.

Ljudi mi se r-a-s-p-a-d-a-m-o!

Zima još nije ni pocela a u Majdanpeku već katastrofa!!
De bre mi ljudi teramo i šta radimo?
Jel ima neko normalan da javno kaže da mi ne moz da se odbranimo od kishe,sushe,grada,poplave,snega,poledice ,babinih jaraca...nas će bre slana da pobije...ovo loodilo mora nekako da se preseche...ja razumem da mi ne moz da proizvedemo najbolji telefon,tv,qratz-palac ali betonski stub,nasip,da zatvorimo po neku rupu da ukopamo eletrifikaciju to možemo...čitam sad da je ona rupa u nasipu gde je popustilo kad je potopljen Obrenovac još uvek samo delimicno zatvorena i da nije ni blizu od neke stopostotne sigurnosti...pa jel mi imamo ugovor s Bogom da to neće da se ponovi???
Milion puta sam rekao da je bolje napraviti 10km puta koji će trajati 100 godina nego zakrpiti 100 rupa koje će trajati 10 dana!!
Sve sto radimo je sigurno ki vrbov klin...drz bure vodu dok majstori odu...samo se BG licka i doteruje da ima šta da se stavi u dnevnik a i tv-studiji su nam kao da smo sFecka...kad ukljucis tv...samo kuvari i „goli dupiTJi” od pevaljki i starleta kako mi sad zovemo kurve...
Mogu ladno da kažem da ovu zemlju možda al samo možda moz da iscupa „dobrovoljni rad” a čitaj slobodno prinudni ili takozvani KULUK...pa sve radno sposobno a nezaposljeno stanovnistvo lepo opremiti najsavremenijim lopatama i rucnim kolicima i pravo na uzemljenje elektrifikacije,pravljenje brana,puteva ,tunela,vestackih rezervoara vode,hidrocentrala,Beogradjane bi strpao pod zemlju i dok ne naprave metro nemo se ne vrcu odozdo,seljak koji ne obradjuje zemlju da plati dupli porez ili da mu se oduzme njiva jer koji će mu qrac ako je ne obradjuje...nezenje i neudate da pocnu da placaju porez kao da imaju fabriku...student moz da budes do 25-6 godine...pod hitno vratiti vojni rok koji bi u trajanju od 90 dana moralo da sluzi i musko i zensko...penzionerima odrediti kako minimalne tako i maksimalne penzije a svima kojima prelEva kod maksimalnih da se automatski preliva za one s najmanjim primanjima...zabraniti strajkove u prosveti,zdravstvu,policiji i advokaturi...tj čitavom sudstvu...
Da skratim ne nadje li se neko pametan da NATERA zadriglu masu da brani svoja ognjista i da se stara o njima odosmo svi u picq lepu materinu!

Нема коментара: