Странице

недеља, 25. мај 2014.

Zašto smo na dnu

Zato smo tu gde smo. Na dnu, samom dnu. 
Ljudi moji. U Svemiru vlada pravda, svidjalo se to nama ili ne. Vlada ravnoteza.
Korumpirane države, one bez zakona, sudstva, sve od reda su na samom dnu. Takve države uvek imaju ulizice koje prodaju sopstvenu državu za šaku dolara, ali to nije slučajno, jer narod iza njih je isti takav. Zbog toga niko nema pravo na žalbu, jer na evolucionoj lestvici takvi narodi zauzimaju donje nivoe.
Nije slučajno da kod takvih uvek imate ratove, bedu, kriminal. Ne, to su društva čija društvena svest je ekstremno nerazvijena , te sa njima možete raditi šta vam je drago, odnosno takvi sem ličnog interesa ne mogu videti iznad. Zato je Norveška tamo gde jeste, a mi ovde gde jesmo. Nemojte mi samo pominjati njihovu naftu, jer Srbija je izuzetno bogata zemlja, a mi ni pasulj ne znamo da proizvedemo za naše potrebe već ga uvozimo iz Kine. Ostavite se demagogije. Dajte Norvežanima našu zemlju, a mi predjimo u njihovu i biće opet isto. Oni bogati , a mi beda, jer ćemo se žaliti na zimu, a naftna polja će naši političari rasprodati strancima i sebi trpati pare u džep.
Mi zelezničku stanicu Prokop gradimo 40 god. ??!!! Šta će vam bolji primer. Pa, 10 majstora bi je samo sastavili za to vreme.
U našoj zemlji je javašluk gde god se okreneš. 

Нема коментара: