It’s Official: Americans R Stupid
http://www.thesleuthjournal.com/its-official-americans-r-stupid/
Американци имају склоност да буду пуни себе, поготово млади људи. Међутим, да ли имају право на то? Према шокирајућим новим извештајима из Службе за образовно тестирање, Американци стари између 20 и 34 година су далеко иза младих у другим индустријализованим нацијама по питању математике, писмености и технолошког знања.
Иако Американци сада више него икад похађају колеџе, пад интелектуалне моћи се наставља. Шта ово говори о њима? Нажалост истина је да Американци јесу глупи. Њихов едукациони систем је пропаст и млади људи већи део свог слободног времена проводе зурећи у телевизоре, компјутере или мобилне уређаје.
Према извештају из Службе за образовно тестирање (ЕТС), Американци са завршеним четворогодишњим колеџом су на истом интелектуалном нивоу као млади у Јапану, Финској и Холандији, који имају завршену само средњу школу.
Американци рођени после 1980. заостају за својим вршњацима од Аустралије до Естоније. Тестирање је бодовало писменост и рачун, а људи из 22 земље учествовали су на њему.
Резултати су отрежњујући. Од 22 земље, Американци су последњи по питању технолошког знања. Такође су последњи у рачуну, а само две земље су горе од њих по питању писмености. Половина је била испод минималног стандарда за писменост. Само су Италија и Шпанија била горе од њих. Резултати рачуна били су још гори, где две трећине Американаца није успело да пређе праг минималног стандарда за разумевање и рад са бројевима.
У оваквом окружењу Кока кола се лако продаје као здрави слаткиш. Као што је горе поменуто, образовање је један од највећих криваца. Од првог разреда до дипломирања, квалитет образовања који млади људи добијају је патетичан. Ево неке статистике која то и потврђује:
„Након две године на колеџу, 45% студената не показује занчајни напредак у учењу, а након 4 36% показује малу промену.”
„Студенти проводе 50% мање времена учећи него студенти пре неколико деценија.”
„Пет или мање сати недељно учи 35% студената.”
„Половина никада не узима предмет на коме мора да се пише више од 20 страница.”
„Трећина никада не узима предмет на коме мора да чита више од 40 страница недељно.”
Тестови са више избора (на заокруживање) какви се данас најчешће дају, не захтевају много мозгања. Истина је да ако се напусти факултет, мора доста да се ради.
На америчким универзитетима ово су неки од курсева: „Шта ако је Хари Потер стваран?”, „Лејди Гага и социологија славе”, „Филозофија и Звездане стазе”, „Учење са Yоу Тубе-а”, „Како гледати телевизију” и „Погледај, пиле!”.
Ово је национална криза. Родитељи би требало да се жале због квалитета образовања које њихова деца добијају. Међутим, како мали број њих заправо зна шта се дешава, само настављају да плаћају високе школарине све време верујући да се њихова деца спремају за стваран свет.
Као прилог томе колико су глупи постали поделили су копију теста из 1912. који су радили ученици осмог разреда.
Такође, занимљиво је да ниво читања Говора о стању нације, којим амерички председници упознају народ са даљим намерама, опада постојано. Не би изненадило да је говор Барака Обаме био један од најгорих.
Након свега, научници сада откривају да је опадање наших интелектуалних способности последица природних процеса. Професор биологије на Стенфорду Жералд Кребтри објавио је два рада у којима детаљно описује како човеку слабе интелектуалне могућности:
„Да ли људи постају паметнији или глупљи? Поредећи наше модерне животе и технологију са оном коју су имале претходне генерације, можете мислите да постајемо паметнији. Међутим, професор Кребтри тврди да губимо ментални капацитет последњих 2000-6000 година и да је разлог за то генетска мутација.”
Зашто се ово дешава?
Професор верује да је губитак интелектуалних способности последица накупљања грешака у нашим генима. Кребтри је проценио да је у последњих 3000 година (око 120 генерација) настало 5000 нових мутација које су утицале на интелект. Он тврди да већина мутација нема ефекта док је 2 – 5 % мутација штетно.
Закључак је да човечанство постепено губи интелектуалну моћ због односа добрих и лоших мутација. Наш ДНК мутира хиљадама година и свако од нас има десетине хиљада грешака у ДНК, које су урођене. Да ли је могуће да су се дегенеративне мутације убрзале код Американаца?
http://www.thesleuthjournal.com/its-official-americans-r-stupid/
Американци имају склоност да буду пуни себе, поготово млади људи. Међутим, да ли имају право на то? Према шокирајућим новим извештајима из Службе за образовно тестирање, Американци стари између 20 и 34 година су далеко иза младих у другим индустријализованим нацијама по питању математике, писмености и технолошког знања.
Иако Американци сада више него икад похађају колеџе, пад интелектуалне моћи се наставља. Шта ово говори о њима? Нажалост истина је да Американци јесу глупи. Њихов едукациони систем је пропаст и млади људи већи део свог слободног времена проводе зурећи у телевизоре, компјутере или мобилне уређаје.
Према извештају из Службе за образовно тестирање (ЕТС), Американци са завршеним четворогодишњим колеџом су на истом интелектуалном нивоу као млади у Јапану, Финској и Холандији, који имају завршену само средњу школу.
Американци рођени после 1980. заостају за својим вршњацима од Аустралије до Естоније. Тестирање је бодовало писменост и рачун, а људи из 22 земље учествовали су на њему.
Резултати су отрежњујући. Од 22 земље, Американци су последњи по питању технолошког знања. Такође су последњи у рачуну, а само две земље су горе од њих по питању писмености. Половина је била испод минималног стандарда за писменост. Само су Италија и Шпанија била горе од њих. Резултати рачуна били су још гори, где две трећине Американаца није успело да пређе праг минималног стандарда за разумевање и рад са бројевима.
У оваквом окружењу Кока кола се лако продаје као здрави слаткиш. Као што је горе поменуто, образовање је један од највећих криваца. Од првог разреда до дипломирања, квалитет образовања који млади људи добијају је патетичан. Ево неке статистике која то и потврђује:
„Након две године на колеџу, 45% студената не показује занчајни напредак у учењу, а након 4 36% показује малу промену.”
„Студенти проводе 50% мање времена учећи него студенти пре неколико деценија.”
„Пет или мање сати недељно учи 35% студената.”
„Половина никада не узима предмет на коме мора да се пише више од 20 страница.”
„Трећина никада не узима предмет на коме мора да чита више од 40 страница недељно.”
Тестови са више избора (на заокруживање) какви се данас најчешће дају, не захтевају много мозгања. Истина је да ако се напусти факултет, мора доста да се ради.
На америчким универзитетима ово су неки од курсева: „Шта ако је Хари Потер стваран?”, „Лејди Гага и социологија славе”, „Филозофија и Звездане стазе”, „Учење са Yоу Тубе-а”, „Како гледати телевизију” и „Погледај, пиле!”.
Ово је национална криза. Родитељи би требало да се жале због квалитета образовања које њихова деца добијају. Међутим, како мали број њих заправо зна шта се дешава, само настављају да плаћају високе школарине све време верујући да се њихова деца спремају за стваран свет.
Као прилог томе колико су глупи постали поделили су копију теста из 1912. који су радили ученици осмог разреда.
Такође, занимљиво је да ниво читања Говора о стању нације, којим амерички председници упознају народ са даљим намерама, опада постојано. Не би изненадило да је говор Барака Обаме био један од најгорих.
Након свега, научници сада откривају да је опадање наших интелектуалних способности последица природних процеса. Професор биологије на Стенфорду Жералд Кребтри објавио је два рада у којима детаљно описује како човеку слабе интелектуалне могућности:
„Да ли људи постају паметнији или глупљи? Поредећи наше модерне животе и технологију са оном коју су имале претходне генерације, можете мислите да постајемо паметнији. Међутим, професор Кребтри тврди да губимо ментални капацитет последњих 2000-6000 година и да је разлог за то генетска мутација.”
Зашто се ово дешава?
Професор верује да је губитак интелектуалних способности последица накупљања грешака у нашим генима. Кребтри је проценио да је у последњих 3000 година (око 120 генерација) настало 5000 нових мутација које су утицале на интелект. Он тврди да већина мутација нема ефекта док је 2 – 5 % мутација штетно.
Закључак је да човечанство постепено губи интелектуалну моћ због односа добрих и лоших мутација. Наш ДНК мутира хиљадама година и свако од нас има десетине хиљада грешака у ДНК, које су урођене. Да ли је могуће да су се дегенеративне мутације убрзале код Американаца?
Нема коментара:
Постави коментар