Странице

среда, 3. септембар 2014.

Улице у Београду

Учествовао сам на једној другој дискусији (о предлогу да се једној улици у Београду да име Пеке Дапчевића) па сам се сетио неких имена улица у Београду. Занима ме да ли у Београду још увек постоје следеће улице: Загребачка, Задарска, Ријечка, итд. Ево и једног текста из 2011 (оним малом жешћим Србима се извињавама што постављам линк према хрватском ''тиску'') који говори о томе:
http://zabava.hrt.hr/hrvatske-ulice-u-beogradu 
За неке од тих улица (наведених на том линку) знам да су промењене али, чини ми се, и Загребачка и Задарска и Ријечка улица још увек постоје под тим називима? Баш ме занима због чега? Јбт, па у Београду још увек постоји и Хрватска улица. Српске улице, прилично сам сигуран, у Загребу сигурно нема! Ми смо заиста гомила идиота!
А да ли неко, кад већ спомињем ово, зна да ли у Загребу, Задру, Ријеци, итд. постоји Београдска улица када улице тих градова постоје у Београду?
Наравно, у Београду има много идиота који ће те називе улица истицати са одушевљењем причајући како је Београд отворен град за све и како није оптерећен национализмом. Мени се чини да је изузетно важно да се Београд већ једном пробуди из тог антисрпског лудила. Мало, бар мало, српског национализма не би било лоше, напротив!
Уосталом, ево вам линк http://www.infograd.rs/ према званичној мапи Београда па се мало играјте и укуцајте нека имена (која вам падну на памет) па да видите каквих све имена улица у Београду има.

Нема коментара: