Ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić prvi je na tapetu za isključenje iz
Vlade prilikom najavljene rekonstrukcije. Prema izvorima Kurira iz vrha vlasti,
premijer Ivica Dačić nezadovoljan je Mrkonjićem zbog velikog broja gafova, od
davanja lažnih obećanja, pa sve do veze s pevačicom Anom Bekutom, koju
je ministar saobraćaja do te mere promovisao da je u javnosti već postala
predmet sprdnje.
Koridorom do smene
Sve svoje brljotine Mrka bi preživeo, kao i dosad, da se u najavljenoj rekonstrukciji naprednjaci ne odriču svojih pet ministara. Socijalisti će morati da se liše usluge dvojice svojih ministara, a Mrkonjić je rezervisao jedno mesto.
Kada smo ga pozvali da prokomentariše to što u rekonstruisanoj vladi neće biti mesta za njega, Mrkonjić je kratko odgovorio:
- Dobro, dušo, na sastanku sam, doviđenja!
Jedan od najozbiljnijih propusta koji se pripisuje Mrkonjiću jeste neizgrađena deonica puta na Koridoru 11. Ministar je najavljivao da je spreman da podnese ostavku ako do leta 2012. deonica ne bude gotova, a ona nije završena ni dan-danas. Ministar saobraćaja, takođe, nije ispunio obećanje da će do kraja 2012. pronaći rešenje za avio-kompaniju „Jat“.
Nije tajna da je doveo u pitanje ugled Vlade zbog javne veze s Anom Bekutom, budući da je u braku. Međutim, neki tvrde da ta šteta nije samo moralna, nego i materijalna. Nedavno su se, naime, odbori DSS i Dveri u Gornjem Milanovcu pobunili tvrdeći da je iz opštinske kase za koncert Ane Bekute izdvojeno 840.000 dinara.
Vanredna primanja
U medijima je objavljeno da su službenici, državni sekretari i pomoćnici ministra u Ministarstvu saobraćaja, pored redovnih plata, sve do decembra prošle godine primali visoke mesečne naknade, i to kroz formu angažovanja u oko 50 različitih komisija i radnih grupa. Prema tim navodima, pojedini funkcioneri iz Mrkonjićevog kabineta mesečno su inkasirali od 160.000 do 260.000 dinara.
Policija je, kako je Kurir pisao, još 2010. pokrenula istragu protiv bivše šefice Mrkonjićevog kabineta Snežane Zeković zbog sumnje da je pojedinim prevoznicima naplaćivala međunarodne transportne dozvole, koje se inače dele besplatno. Zekovićeva je od 2008. do 2011. radila u kabinetu ministra Mrkonjića, koji ju je iz milošte zvao Anđeo.
Ona je kontrolisala prodaju tri odsto dozvola za koje je kabinet ministra infrastrukture imao diskreciono pravo da ih dodeli bilo kome, ali je, navodno, prodavala i dozvole CEMT, uz koje se u inostranstvo moglo ići neograničen broj puta. Prema tim navodima, obične dozvole prodavala je po ceni do 500 evra, a CEMT dozvole i do 10.000 evra.
Нема коментара:
Постави коментар