Странице

недеља, 16. јун 2013.

Sta ce mi njiva kad imamo "samoposlugu"....

Pre desetak godina meni moja ex-tatstica kaže: „... ne mozete vi zete sa sela da ucenjujete nas gradjane sa cenama hrane i to mora da stane pre ili kasnije.” 
Na moje pitanje: „ s, draga moja tastice, a šta ćete vi to gradjani da učinite ili smislite, po tom pitanju, ako seljak neće vise da daje za dzaba letinu i ostalo ... ” 
Kaže moja prepametna tastica: „... pa da uvezemo, naravno.” 
Da, povucem se ja iz rasparave, tasta mi svezala ruke, jer sam zaboravio da je hrana iz uvoza DZABA (u prevodu besplatna). 
Pa rekoh sebi, budalo ko te vuce za jezik da se rasplavljas sa tastom koja je eto naobrazovana, a ti zaboravio kretenu da je hrana iz uvoza besplatna . 
E pa zaista to nisam znao. A da sam znao ne bih se upustao u sve to. 
Da bas tih godina u vlati je bio i to na vrhu jedan ex-pert tadasnje vlati mislim da se zvao gospodin Miroljub Labus, i izjavi nešto ovako: „... pa ne isplati se skoro ništa proizvoditi, jer je lakse i jeftinije uvesti iz inostranstva ..." i ostade ziv.
Pa se nešto mislim, jesu li oni nasi
 seljaci glupi, ustaju rano i cik zore, muce se, pa sakupljaju jaja od koka, pa hrane svinje a ono sve oko svinjca smrdi, pa muzu krave, pa kose, oru, seju, zalivaju, kopaju, okopavaju, djubre i tako dalje a sve to može i da se uvozi. 
E onda dodjose ZUTI spasioci, i krenuse da UVOZE hranu u Srbiju kao i meso i eto sreći srpskoj nigde kraja. Sve manje Srba smrdi na svinje, a sve vise gradjana mirisu na (uvozne) parfeme i niko ne moze da kaže da se eto i na taj način primicemo Evropi. Doduse za DATUMCE će da se nacekamo, ali zato će tu biti semafor , ali ne kao onaj na ulicama, ovaj će imati stalno upaljneo CRVENO svetlo. Da radice i zeleno, ali ono se (pusta) u Briselu, niste znali, pa nije to ovaj semafor sto ste videli na ulicama, cvreno, zuto, zeleno i tako u krug, ne ovaj je specijalan, radi samo crveno svetlo. A zeleno će proraditi jednog dana kad na kurcu nokat nikne. Tako su bar Daceku rekli, ali ovom treba prevodioc, nerazume. A on opet to pogresno razumeo pa još pogresnije prevodi narodu Srbije šta mu je receno u Briselu. 
No ne marite dok ne upale (puste ) zeleno, eto nama sreće u vidu još jedne prelepe vesti. Neće se Srbi vise prljati ne samo u svinjcima i stalama nego ni na njivama, zar neznate. Pa da vise se ni krompir neće kopati , nego će se uvoziti i to iz Egipta, kažu tamo raste sam od sebe u onim piramidama, i ovaj je bogovski (valjda zbog mitova o Egipatskim faraonima ). E sad samo da se ispita da nije ozracen i sve potaman . 
Ali da zavrsimo pricu, nemojte misliti da će Srbija istati bez goveda neće naravno, kome sine zelja da vidi govedo može to uraditi na dva nacina, ili na TV da pogleda prenos iz skupstine ili da ode ispred 
pa da vidi uzivo neko govedo kada izlazi odande. Prosto zar ne, ajd živeli . 

Нема коментара: